| Forfatter |
Andy Schmid |
Hejsel
Brugere
Antal indlæg: 35
Bopæl: Silkeborg
| Lagt på d. 29-03-2010 14:01 |
|
|
Hvem skal afløse Andy Schmid i BSV???
Jonas Larholm AAB ?
Daniel Svensson AAB ?
Henrik Møllgaard AAB ?
Erlend Mamelund FCK ?
Zarko Sesum MKS Veszprem ?
Andre bud?? |
|
|
| Forfatter |
RE: Andy Schmid |
boomiedoomie
Brugere
Antal indlæg: 569
Bopæl: Viborg
| Lagt på d. 29-03-2010 14:10 |
|
|
Zarko Sesum har forlænget sin kontrakt med Veszprem.
Mamelund smutter nok til Flensburg.
Daniel Svensson og Henrik Møllgaard tror jeg ikke på.
Jonas Larholm derimod håber jeg meget på!! Han vil være et scoop!Aab Sport har lige fremlagt et kritisk regnskab med et underskud på hele 87 millioner. Og direktøren udtaler, at hvad der "ikke kan stå selv efter sommerferien, må falde".. Og det afvises ikke, at det er håndbolden der står for skud på sigt.. Så mon ikke de er nødt til, at sparer og sælge nogle spillere. Og Jonas Larholm er nok en af de mest løntunge i Aab, så han må da godt skifte til os!  |
|
|
| Forfatter |
Aarhus
Brugere
Antal indlæg: 90
| Lagt på d. 29-03-2010 17:43 |
|
|
Det bliver uhyggeligt svært for BSV at lukke hullet efter Andy Schmid. Jeg tror BSV kigger på en afløser uden for landets grænser.
Af de 3 AaB spillere du nævner "Hejsel", er det vel kun Henrik Møllgaard der er et realistisk bud på en kommende BSV spiller. Jeg tror Jonas Larholm er en af de sidste spillere de vil af med. Daniel Svensson har siden vinter været rygtet til Bundesligaen, og jeg tror heller ikke BSV tør have 2 playmakere med en så skidt skades historik randende..
Hvis man skal tro rygterne skal Mamelund til Flensburg-Handewitt. Han ville ellers være en god erstatning.
Hvis jeg selv skal komme med et frækt bud, tror jeg en Børge Lund godt kunne passe godt ind i BSV's set-up. Han skal ikke til RNL, som han ellers utallige gange er blevet rygtet til.. Han spiller stadig håndbold på et højt plan, og er et meget attraktivt navn.
Redigeret af Aarhus d. 29-03-2010 17:47 |
|
|
| Forfatter |
BSVFan
Brugere
Antal indlæg: 1806
Bopæl: Bjerringbronx
| Lagt på d. 29-03-2010 21:57 |
|
|
|
Aarhus skrev:
Hvis jeg selv skal komme med et frækt bud, tror jeg en Børge Lund godt kunne passe godt ind i BSV's set-up. Han skal ikke til RNL, som han ellers utallige gange er blevet rygtet til.. Han spiller stadig håndbold på et højt plan, og er et meget attraktivt navn.
Mit tysk er ikke det bedste, men står der ikke her at Børge Lund skifter til Löwen?!
http://www.rhein-neckar-loewen.de/saison/loewen-im-fokus/news/detail/725
Udover det så håber jeg da virkelig, at dem der har nævnt fjeldaben, har ment det som en joke! Så vil jeg sgu hellere have Steen Sinding tilbage.
Der er tre emner i den den danske liga efter min mening, Larholm, Karlsson og Møllgaard.
Tror dog ikke det bliver nogen af dem, men vi skal kigge mod udlandet. 
|
|
| Forfatter |
K---BSV
Brugere
Antal indlæg: 318
Bopæl: Bjerringbro
| Lagt på d. 30-03-2010 10:51 |
|
|
PALMARSSON 
Vi skal i hvert ik have hverken Børge Lort eller mamelund !!
|
|
|
| Forfatter |
boomiedoomie
Brugere
| Lagt på d. 30-03-2010 13:49 |
|
|
Nej vi skal SLET IKKE have Børge Lund eller Mamelund, og hvis Vukasin Rajkovic var playmaker sku vi bestemt heller ikk have ham!!! Han er ikke glemt fra pokalfinalen endnu..
Tror også klubben kigger i udlandet... Og hvis der er noget de kan, så er det sgu, at finde ukendte upcoming stjerner!! Så er sgu ikk så nervøs...
Tror også vi kan forvente os meget af Miha Zvizej... Han bliver en stor spiller i ligaen!! Han er ung, men tror han kommer til, at videreudvikle sig godt hos os, og i ligaen... 
Redigeret af boomiedoomie d. 30-03-2010 13:50 |
|
|
| Forfatter |
pigen
Brugere
Antal indlæg: 79
| Lagt på d. 02-04-2010 09:32 |
|
|
BSVFan skrev:
Aarhus skrev:
Mit tysk er ikke det bedste, men står der ikke her at Børge Lund skifter til Löwen?!
http://www.rhein-neckar-loewen.de/saison/loewen-im-fokus/news/detail/725
Udover det så håber jeg da virkelig, at dem der har nævnt fjeldaben, har ment det som en joke! Så vil jeg sgu hellere have Steen Sinding tilbage.
Der er tre emner i den den danske liga efter min mening, Larholm, Karlsson og Møllgaard.
Tror dog ikke det bliver nogen af dem, men vi skal kigge mod udlandet.
Jeg kunne ikke være mere enig med dig her...
Så hellere Steen Sinding tilbage...
I øvrigt har Carsten A. udtalt at han har kig på en fra Balkan...
Så mon ikke det bliver sådan? |
|
|
| Forfatter |
boomiedoomie
Brugere
| Lagt på d. 02-04-2010 12:42 |
|
|
Jeg har researchet lidt for, at finde ud hvem denne spiller fra Balkan kunne være.. Har taget udgangspunkt i, at det formentlig er en spiller fra et hold vi har mødt! Carsten Albrektsen har jo udtalt på hjemmesiden igår, at han kigger efter en playmaker fra Balkan, og at "emnet" er en spiller han sidst har set i aktion for to år siden:
http://www.bjerringbro-silkeborg.dk/default.asp?komp=visnyhed&id=1077&webmanage=Jagten på ny playmaker
Har kigget lidt tilbage i klubbens hjemmesides nyhedsarkiv fra 2008, og vi har bl.a mod HK Lokomotiv MB Varna i EHF-cuppen, som vi slog ud.. Med på holdet var Veselin Chakmakov, som på daværende tidspunkt var holdets topscorer i EHF-cuppen. Han bliver omtalt i dette link fra klubbens hjemmeside:
http://www.bjerringbro-silkeborg.dk/default.asp?
komp=visnyhed&id=653
Han er både venstre back og playmaker:
http://www.lokomotiv-mb.com/men_en.html
Kender ham ikke, men måske er det ham klubben kigger på! 
Men CA vil lige opdateres på "emnet", som måske er ovennævnte, inden klubben beslutter sig.. hvem ved... 
Redigeret af boomiedoomie d. 02-04-2010 12:48 |
|
|
| Forfatter |
santorini
Brugere
Antal indlæg: 3
| Lagt på d. 02-04-2010 15:20 |
|
|
|
hvad med adnan harmandic fra gorenje.Dem har vi mødt de sidste par år, i bla træningskampe |
|
|